Online Record Book 2.0

ORB 2.0

Vanaf 1 januari 2018 kunnen alle nieuwe deelnemers  hun activiteiten invoeren en bijhouden in deze online tool.  Voor zowel deelnemers als Awardbegeleiders is er een App en een webbased versie van het ORB 2.0. We sturen daarom geen logboekjes meer op.

Op deze website staan de handleidingen onder het tabje ‘downloads’ maar bel of mail met problemen met ORB; orbhelpdesk@award.nl. 

  

 

Hoe werkt het voor de deelnemers

Deelnemers die zich aanmelden via de website (en daar hun deelnemersbijdrage betalen), ontvangen een bevestigingsmail, tevens het betalingsbewijs. In deze mail staat vermeld dat de deelnemer nog een tweede stap moet zetten om deel te nemen; aanmelden in het ORB. Deelnemers kunnen zich echter pas bij een Awardunit aanmelden als die door jou is aangemaakt, als er een Awardbegeleider aan gekoppeld is en dit is goedgekeurd door Award NL.

  • Aanmelden & betalen via award.nl > aanmelden
  • Aanmelden in het ORB om hun activiteiten te registeren en de voortgang te registreren.

Kick-off ORB 2-10-2017

Maandag 2 oktober zijn een groot aantal Awardunits gestart met het Online Record Book. Tijdens de bijeenkomst was er uitleg over de tools, de implementatie en het aanmelden als Awardunit (voorheen Awardproject). Hierdoor kunnen deze units nu inloggen en de tool testen. Ook hun deelnemers kunnen zich nu aanmelden.

 

Was je niet aanwezig gisteren dan is het dringende advies om in ieder geval de PowerPoint met instructie te lezen: presentatie ORB kick-off 2 okt 2017

Hierin vind je de juiste site, het mailadres van de Nederlandse helpdesk en twee demo’s. Op deze website staan ook drie handleidingen onder de tab Downloads.

 

 

 

 

This entry was posted in Nieuws. Bookmark the permalink.

Comments are closed.